fashion software
designed for succes

Juiste voorraad altijd paraat


Door de toename van het aantal (online) verkoopkanalen wordt het bijhouden van uw voorraad steeds ingewikkelder. Waar tot een aantal jaren geleden alle orders nog rechtstreeks in uw back-office systeem werden ingevoerd, stromen orders tegenwoordig binnen via allerlei bronnen: sales apps, b2b webshop, b2c webshops, online platformen als Zalando en Amazon, (aanvul)orders via EDI, consignatie-orders, et cetera.

Voorraadwijzigingen vinden plaats in een razend tempo. Het is dus van belang dat u precies weet wat u op voorraad heeft en waar het ligt. Met STYLEman heeft u dat inzicht. Alle informatiestromen worden verwerkt op één centrale plek. De voorraad in alle magazijnen is centraal beschikbaar en actueel. Orders worden direct verwerkt in STYLEman en de juiste voorraad is altijd beschikbaar. De actuele voorraad wordt continu doorgegeven aan alle verkoopkanalen, zodat ook daar de correcte voorraad zichtbaar is.

STYLEman kan aan diverse systemen worden gekoppeld. Al deze koppelingen zijn anders, maar allemaal sluiten ze naadloos aan. Naast koppelingen met verkoopkanalen heeft STYLEman ook koppelingen met logistieke dienstverleners, vervoerders, financiële software, kassa’s en EDI partners (al dan niet rechtstreeks).

In STYLEman komt al uw data samen, is up-to-date, wordt direct verwerkt en doorgegeven aan alle partners waar u mee koppelt.

Wilt u weten hoe STYLEman u kan helpen bij het managen van uw voorraad? Neem dan contact met ons op. Wij denken graag met u mee.

Deel de pagina via: